happy-girl

have a nice time

happy-girl

have a nice time

محرم

 

   

 

ماه محرم تسلیت باد 

 

 

 

خز!

  

 به نام خدا

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

 

نمی دونم چه جوری شروع کنم و از کجا. می دونین دلم گرفته! اما خب آدم حرف دلشو که این جا نمی گه خوبیت نداره.  

کلا" می خواستم درباره ی رسانه های الکترونیکی حرف بزنم. آقا اینا دیگه شورشو درآوردن. هیچ مشکلی نداشتا اما امروز که داشتم تو اینترنت می گشتم به یه سایت که مربوط به یه مدرسه بود برخوردم! آقا مثلا" خواستن واسه نمایشگاه مدرسشون یه سایت درس کنن که یه .ir هم بعدش باشه و بگن آره ما خیلی بلدیم. صفحه ی اصلیش که نوشته بود مهلت ثبت نام تموم شده اون موضوعاتش هم که سمت راستش بود تا جایی که یادم میاد ثبت نام برای نمایشگاه ، درباره ی ما ، نظرسنجی، صفحه ی اصلی  و یه چیز دیگه بود که یادم نمیاد. که صفحه ی اصلیش همون صفحه اصلیه بود ثبت نام برای نمایشگاهم باز صفحه ی اصلی بود درباره ی ما هم نوشته بود این صفحه در دست ساخت می باشد و بقیه هم همین طور. کلا" چیزی که می شد فهمید این بود که یه نمایشگاه بنده خدایی بوده که مهلت ثبت نام توش تموم شده. 

تازه متاسفانه مهلت ثبت نام تموم شده رو هم نوشته بودن متسفانه !!!!! تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

کلا" چرت و پرت بود  و من از این حرصم گرف که شاید یه بدبختی به اینترنت دسترسی نداشته باشه و به خاطر این که این مدرسه می خواد بگه که بلده سایت بزنه این بیچاره نتونه ثبت نام کنه! آخه این انصافه؟! تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

حالا اینو بیخیال شین میریم سراغ یه نمونه دیگش. این آموزش و پرورشی ها تا جایی که پرس و جو کردم هر سال یه آزمونی به نام ضمن خدمت دارن که تو یه مکانی واسه هر منطقه بر گزار میشه. حالا اینا امسال که دیدن رسانه های الکترونیکی رو بورسه اومدن یه خودی نشون بدن و این آزمون ضمن خدمت و اینترنتی برگزار کنن.  آخه مشکل اینه که بلدم نیستن. واسه 20000 نفر یه سایت کوچیک درست کردن و گفتن که بیاین آزمون بدین. فک کنین این همه آدم. مادر منم که می خواست آزمون بده دیگه.اصلا" نمی رفت تو سایتش. یعنی می رفت تو سایت اصلی و وقتی تو سایت آزمون می رفتیم نمی رفت که دلیلش هم این بود که شرکت کننده زیاد بود. اول واسه آزمون 2 روز وقت داده بودن و بعد به خاطر همین مشکلاتش کردنش نزدیک به 1 هفته. اصلا" افتضاح بود و کلی به خودشون فشار آوردن تا تونستن چند تا سایت دیگه واسه آزمونش درست کنن و اینجوری شد که بالاخره مادر من هم تونست امتحان بده. تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com البته برای خودش و نزدیک به 10 نفر دیگه اینم از مشکلات اینترنتی بودن این آزمون بود دیگه.  

می بینین چه جوری اعصاب آدم و به هم می ریزن!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com   

 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

 

 

الان بحث کلا" عوض شد. از عصبانیت اومدم بیرون   

 بشکنه این دست که نمک نداره. آدم واسه خوشحالیه دیگران میاد یه کاری می کنه اون وقت بهش ضدحال میزنن! اونم از چه نوعش! 

الان ناراحت بودم اما حالا خوشحالم یعنی عادیم.  

برف امروز و دیدین؟ چه خوشگل بود آره؟ خیلی خوشگل بود. سردم بود. فقط کیف می داد بدون کاپشن بریم بیرون. اما ما از این جراتا نداریم ولی لذتی داشتا! 

خب دیگه زیاد حرف زدم. کاری ندارین ؟ منم ندارم بای 

 

 

بعدا" نوشت:  

این بازی توپ و لیوان خیلی سخته بد سخته ها جدی میگم. ببینینش 

 بازی توپ و لیوان

نیایش

  

 به نام خدا

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

 

با سلام خدمت دوستان عزیز. 

مدرسه ی ما به مناسبت ایام عرفات و حج تمتع یک وبلاگ مربوط به نیایش درست کرده تو این وبلاگ هر کس که نیایشی با خدا داره اون رو در نظرات می نویسه و این نیایش به عنوان یه پست برای وبلاگ میشه و همین. خودتون اگه سر بزنید متوجه می شید. 

  

 نیایش با خدا 

 

اگر تونستید حتما" به این وبلاگ سر بزنید تا حداقل فضای این وبلاگ موجب بشه که با خدا حتی شده یک کلمه صحبت کنید و حرفای دلتون رو به معبودتون بگید.  

 

 

 

 

 

دوستان به علت شروع شدن امتحانات مستمر ترم اول من مدتی آپ نمی کنم. البته امکان داره اون وسطا اگر وقت اضافه آوردم بیام اما قول نمیدم. 

بای