happy-girl

have a nice time

happy-girl

have a nice time

اومدم ...


 به نام خدا

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

با سلامی دوباره خدمت همه.

امیدوارم که تعطیلات به همه خوش گذشته باشه و 13 به در خوبی رو پشت سر گذاشته باشید.

البته به من که 13 به در خیلی خوش نگذشت. بر خلاف هر سال اما امیدوارم واسه شما خوب بوده باشه.

اومدم که هم آپ کرده باشم و هم دوباره مثل همیشه یه خبری رو بدم. خودتون باید بدونید اما



میگم : من تا تابستون آپ نمیکنم.


به همون دلایل یا به عبارتی بهونه های قبلی !

تا قبل از عید ما (منظورم خودم و بعضی از دوستان) کلی منتظر عید بودیم تا وقت اضافه پیدا کنیم و درس بخونیم وقتی که عید شد هم گفتیم روزای اول و دوم و سوم و ... رو بریم دید و بازدید و بعدش انشالله اگه شد درس بخونیم. اما ...

ادامش و متوجه بشید دیگه یعنی اون قدری که راضیمون کنه درس نخوندیم البته این درباره ی منه ها! واسه همینم حالا باید بخونم.

مشکل فقط و فقط همین کامپیوتره. من هر روز دو ، سه دفعه تصمیم میگیرم که دیگه سراغ کامپیوتر نیام اما خیلی سخته. اصلا" نمیشه!  حالا هم که دوباره اومدم تصمیم بگیرم که نیام سراغ کامپیوتر. سعی میکنم اما فکر نکنم بشه. البته اصلا" اصلا" هم که نه بالاخره تفریح و وقت استراحت تو زندگی با وجود همه ی سختی هاش لازمه دیگه نه؟ پس میام اما کم حالارفته رفته به مقدارش اضافه خواهد شد.

اما بهتون قول قول قول قول میدم که تابستون عوض الان رو دربیارم.(جملش یه جوریه)

خب دیگه سرتونو درد نیارم.

راستی:


سال همت مضاعف، کار مضاعف

        

                                        مبارک باد



دعای امروز:

نمی دونم ! هر دعایی خودتون خواستین دیگه.آخه من اصلا دعا به ذهنم نمی رسه!


پ.ن: میگم من نگفتم اصلا" نمیام منظورم اینه که اگه آپ کردید خبر بدین چون من خواهم آمد. قول میدم.