happy-girl

have a nice time

happy-girl

have a nice time

...

 به نام خدا

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net


دیشب رویایی داشتم...


خواب دیدم بر روی شنها راه می روم


همراه با خداوند.


و بر روی پرده شب


تمام روزهای زندگیم را مانند فیلمی می دیدم.


همان طور که به گذشته ام نگاه می کردم


روز به روز از زندگی ام را


دو رد پا بر روی پرده ظاهر شد


یکی مال من بود و یکی از آن خداوند.


راه ادامه یافت تا تمام روزهای تخصیص یافته پایان یافت.


آنگاه ایستادم و به عقب نگاه کردم.


در بعضی جاها فقط یک رد پا وجود داشت !!!


اتفاقأ این روزها مطابق با سخت ترین روزهای زندگیم بود

 
روزهایی با بزرگترین رنجها، ترسها، دردها ...

 
آنگاه از او پرسیدم:


" خداوندا !


تو به من گفتی که در تمام ایام زندگیم با من خواهی بود و من

پذیرفتم که با تو زندگی کنم. 


خواهش می کنم به من بگو که چرا در آن لحظات درد آور مرا تنها

 گذاشتی؟


خداوند پاسخ داد:



" فرزندم "



تو را دوست دارم و به تو گفتم که در تمام سفر با تو خواهم بود. من

هرگز تو را تنها نخواهم گذاشت، نه حتی برای لحظه ای. و من چنین

 نکردم.


 هنگامی که در آن روزها، یک در پا بر روی شنها دیدی، من بودم که

تو را به دوش کشیده بودم